Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітична довідка
про стан розгляду звернень громадян
в територіальному управлінні та місцевих судах області
у 2017 році
Протягом 2017 року до територіального управління надійшло 22 звернення, що на 86 % більше, ніж за аналогічний період 2016 року (3 звернення).
З них отримано від:
- громадян – 7 (2016 рік –1);
- юридичних осіб – 1 (2016 рік –2);
- інших осіб – 14 (2016 рік –0) .
Із загальної кількості звернень, скарг – 9 (у 2016 році таких –1), заяв, пропозицій – 13 (у 2016 році –2). Всього протягом звітного періоду працівниками територіального управління розглянуто 22 (2016 р. -3) звернення.
Проведений аналіз за період 2005-2017 рр. в цілому свідчить про тенденцію зменшення надходження кількості звернень до територіального управління (дані відображені у діаграмі 1).
Діаграма 1
Показники надходження заяв, пропозицій до територіального управління у 2005-2017 рр. відображені у діаграмі 2.
Діаграма 2
За 2017 рік на адресу територіального управління надійшли 9 скарг на організацію роботи суду.
Показники надходження скарг до територіального управління у 2005-2017 рр. відображено у діаграмі 3.
Діаграма 3
Усього протягом 2017 року розглянуто 22 звернення.
Звернення розглянуто у визначений Законом України «Про звернення громадян» термін:
Зауважень щодо якості підготовки письмових відповідей і супровідних листів, пов’язаних із розглядом звернень, до управління не надходило.
Протягом 2017 року звернень від громадян – Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, народних депутатів до управління не надходило.
4 скарги визнано обґрунтованими, 5 – необгрунтованими.
До місцевих судів області протягом 2017 року надійшло 283 звернення, що на 3,7% менше, ніж за аналогічний період 2016 року -294.
Усього на розгляді в місцевих судах області за 2017 рік перебувало 283 звернення (за 2016 р. – 300) (залишку нерозглянутих звернень на початок звітного періоду не має), з них: заяв і пропозицій – 258 (2016 року -268), скарг - 25 (2016 року -32).
З них отримано від:
- громадян – 260 (2016 року –263);
- народних депутатів – 0 (2016 року –5);
- юридичних осіб – 23 (2016 року –17);
- інших осіб – 0 (2016 року –10).
Усього протягом 2017 року судами розглянуто 283 звернення.
Порушень термінів розгляду звернень немає, а саме:
- до 5 діб розглянуто 276;
- до 15 діб –7.
Із загальної кількості скарг, що надійшли до місцевих судів області, 4 стосувалися процесуальних дій суддів, 13 – щодо організації роботи суду, 9 – з інших питань. З них обґрунтованих скарг не було.
Залишку нерозглянутих звернень на кінець звітного періоду не має.
Всі скарги розглянуто безпосередньо суддями або працівниками апарату відповідного місцевого суду.
Спірних питань щодо розгляду заяв і скарг між територіальним управлінням, місцевими судами та апеляційним судом Тернопільської області не виникало.