Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітична довідка
про стан розгляду звернень громадян
в територіальному управлінні та місцевих судах області
у 2019 році
Протягом 2019 року до територіального управління надійшло 16 звернень, що на 6 % менше, ніж за аналогічний період 2018 року (17 звернень).
З них отримано від:
- громадян – 11 (2018 рік –16);
- юридичних осіб – 1 (2018 рік –1);
- інших осіб – 4 (2018 рік –0) .
Із загальної кількості звернень, скарг – 11 (у 2018 році таких –5), заяв, пропозицій – 5 (у 2018 році –12). Всього протягом звітного періоду працівниками територіального управління розглянуто 16 (2018 р. - 17) звернень.
Проведений аналіз за період 2005-2019 рр. в цілому свідчить про тенденцію зменшення надходження кількості звернень до територіального управління (дані відображені у діаграмі 1).
Діаграма 1
Показники надходження заяв, пропозицій до територіального управління у 2005-2019 рр. відображені у діаграмі 2.
Діаграма 2
За 2019 рік на адресу територіального управління надійшло 7 скарг на організацію роботи суду, 2 – на організацію роботи ТУ ДСА, 1- на поведінку працівників суду, 1 – інше.
Показники надходження скарг до територіального управління у 2005-2019 рр. відображено у діаграмі 3.
Діаграма 3
Усього протягом 2019 року розглянуто 16 звернень.
Звернення розглянуто у визначений Законом України «Про звернення громадян» термін:
Протягом 2019 року звернень від громадян – Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, народних депутатів до управління не надходило.
10 скарг визнано необгрунтованими.
До місцевих судів області протягом 2019 року надійшло 338 звернень, що на 54% більше, ніж за аналогічний період 2018 року -154.
Усього на розгляді в місцевих судах області за 2017 рік перебувало 338 звернень (за 2018 р. – 154) (залишку нерозглянутих звернень на початок звітного періоду не має), з них: заяв і пропозицій – 318 (2018 року -147), скарг - 20 (2018 року -7).
З них отримано від:
- громадян – 278 (2018 року –145);
- народних депутатів – 0 (2018 року –2);
- вищих органів влади –0 (2018 року –0);
- юридичних осіб – 58 (2018 року –6);
- інших осіб – 2 (2018 року –1).
Усього протягом 2019 року судами розглянуто 338 звернень.
Порушень термінів розгляду звернень немає, а саме:
- до 5 діб розглянуто 293;
- до 15 діб –42;
- до 30 діб –3.
Із загальної кількості скарг, що надійшли до місцевих судів області, 5 стосувалися процесуальних дій суддів, 1 – поведінки працівників суду, 1 – організації роботи суду; 13 –інше. З них обґрунтованих скарг не було.
Залишку нерозглянутих звернень на кінець звітного періоду не має.
Всі скарги розглянуто безпосередньо суддями або працівниками апарату відповідного місцевого суду.
Спірних питань щодо розгляду заяв і скарг між територіальним управлінням, місцевими судами та Тернопільським апеляційним судом не виникало.