Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітична довідка
про стан розгляду звернень громадян
в територіальному управлінні та місцевих судах області
у 2018 році
Протягом 2018 року до територіального управління надійшло 17 звернень, що на 23 % менше, ніж за аналогічний період 2017 року (22 звернення).
З них отримано від:
- громадян – 16 (2017 рік –7);
- юридичних осіб – 1 (2017 рік –1);
- інших осіб – 0 (2017 рік –14) .
Із загальної кількості звернень, скарг – 5 (у 2017 році таких –9), заяв, пропозицій – 12 (у 2017 році –13). Всього протягом звітного періоду працівниками територіального управління розглянуто 22 (2017 р. -3) звернення.
Проведений аналіз за період 2005-2018 рр. в цілому свідчить про тенденцію зменшення надходження кількості звернень до територіального управління.
За 2018 рік на адресу територіального управління надійшло 4 скарги на організацію роботи суду, 1 – інше.
Усього протягом 2018 року розглянуто 17 звернень.
Звернення розглянуто у визначений Законом України «Про звернення громадян» термін:
Протягом 2018 року звернень від громадян – Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, народних депутатів до управління не надходило.
5 скарг визнано необгрунтованими.
До місцевих судів області протягом 2018 року надійшло 154 звернення, що на 46% менше, ніж за аналогічний період 2017 року -283.
Усього на розгляді в місцевих судах області за 2017 рік перебувало 154 звернення (за 2017 р. – 283) (залишку нерозглянутих звернень на початок звітного періоду не має), з них: заяв і пропозицій – 147 (2017 року -258), скарг - 7 (2016 року -25).
З них отримано від:
- громадян – 145 (2017 року –260);
- народних депутатів – 2 (2017 року –0);
- вищих органів влади –0 (2017 року –0);
- юридичних осіб – 6 (2017 року –23);
- інших осіб – 1 (2017 року –0).
Усього протягом 2018 року судами розглянуто 154 звернення.
Порушень термінів розгляду звернень немає, а саме:
- до 5 діб розглянуто 142;
- до 15 діб –12.
Із загальної кількості скарг, що надійшли до місцевих судів області, 1 стосувалися процесуальних дій суддів, 4 – поведінки суддів, 2 –інше. З них обґрунтованих скарг не було.
Залишку нерозглянутих звернень на кінець звітного періоду не має.
Всі скарги розглянуто безпосередньо суддями або працівниками апарату відповідного місцевого суду.
Спірних питань щодо розгляду заяв і скарг між територіальним управлінням, місцевими судами та Тернопільським апеляційним судом не виникало.