Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області, категорія «В» |
Посадові обов’язки |
Ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, доходів та витрат за прийнятими формами бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності територіального управління й технології оброблення даних. Складання меморіальних ордерів № 9,10,13 Аналіз діяльності місцевих загальних судів Тернопільської області, суддів цих судів та забезпечення роботи органів суддівського самоврядування в частині матеріально-технічного, інформаційного та організаційно-технічного характеру Оформлення платіжних та всіх підтвердних документів за погодженням з начальником територіального управління та начальником відділу, подання їх до казначейської служби або Інтернет - банк (дистанційне обслуговування). Ведення всіх банківських рахунків та контроль операцій по них, що стосуються ТУ ДСА України у Тернопільській області та місцевих загальних судів області. Проведення аналітичної роботи та складання звітності. Ведення реєстрацій зобов’язань в ДКСУ та надання платіжних документів на проведення платежів в системі Клієнт-банк. Проведення інвентаризації активів і зобов’язань, оформлення матеріалів, пов’язаних з оприбуткуванням лишків та нестачі, а також контроль за документальним оформленням відшкодування втрат від нестачі, крадіжки чи псування активів загальних місцевих судів області та територіального управління Формування результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів, матеріалів, основних засобів та інших необоротних матеріальних активів шляхом звірки інвентаризаційних описів з даними бухгалтерського обліку по територіальному управлінні та місцевих загальних судах Тернопільської області Забезпечення збереження оброблених документів, регістрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну Підготовка пропозицій щодо внесення змін до облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського обліку та правил документообігу, розроблення додаткової системи рахунків та регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю господарських операцій Ведення розрахунків з постачальниками та підрядниками за отримані товари, роботи та послуги, складання меморіального ордеру № 4 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами» Вивчення змін до нормативно-методичних документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку, вносити пропозиції щодо їх впровадження Виконання інших доручень керівництва територіального управління та начальника відділу з питань, віднесених до компетенції |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 11855,00 грн Надбавки та доплати відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році» |
Інформація про строковість призначення на посаду |
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на посаді – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану |
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію до Територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області: 1) заяву на зайняття посади; 2) резюме (за формою згідно з Додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 98). Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Особа, яка претендує на зайняття посади державного службовця, до призначення на відповідну посаду згідно із Законом України «Про запобігання корупції» подає в установленому цим Законом порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Особа, призначена у період дії воєнного стану, зокрема на посаду державної служби, подає документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, у разі якщо такий документ не був поданий нею раніше. Інформація приймається на електронну адресу Територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області inbox@te.court.gov.ua |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на зазначену вакантну посаду |
Вільчинська Оксана Василівна Загоруйко Наталія Степанівна тел. (352) 236032 |
Місце проведення співбесіди |
м. Тернопіль, вул. Грушевського, 6 |
Кваліфікаційні вимоги |
|
Освіта |
наявність вищої освіти ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за рішенням суб’єкта призначення |
Досвід роботи |
без вимог до досвіду роботи |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
|
Аналітичні здібності |
− здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності; − вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; − вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовисновки |
Якісне виконання поставлених завдань |
− чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності; − комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; − розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення |
Командна робота та взаємодія |
− розуміння ваги свого внеску в загальний результат; − орієнтація на командний результат; − готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей; − відкритість в обміні інформацією |
Цифрова грамотність |
− вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; − вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; − здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; − вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; − вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); |
Уважність до деталей |
− здатність помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі; − здатність враховувати деталі при прийнятті рішень. |