Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ
У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
П Р О Т О К О Л № 6
м. Тернопіль 30 квітня 2025 року
ПРИСУТНІ:
Голова Комісії: |
полковник Служби |
Подедворний А.С. |
Члени Комісії: |
|
|
|
підполковник Служби |
Гніда О.Ю.
|
|
|
Вільчинська О.В.
|
Адміністратор: |
майор Служби |
Жеребна Н.І. |
ВІДСУТНІ: |
|
Синяговський А.В.
Цюх В.В.
|
Засідання Комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад територіального управління Служби судової охорони у Тернопільській області є правомочним.
Слухали: полковник Служби Подедворний А.С., голова комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад територіального управління Служби судової охорони у Тернопільській області (далі – Комісія) повідомив, що відповідно до наказів територіального управління Служби судової охорони у Тернопільській області від 28.03.2025 № 38 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області", від 11.04.2025 № 43 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області", від 17.04.2025 № 46 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області" оголошено конкурс на зайняття вакантних посад співробітників територіального управління, а саме:
- начальника відділу матеріально-технічного забезпечення;
- головного спеціаліста відділу організації охорони та підтримання громадського порядку;
- провідного спеціаліста медичної служби;
- контролера ІІ категорії 1 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони;
- контролера ІІ категорії 3 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони;
- контролера ІІ категорії 4 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони;
- контролера ІІ категорії 2 відділення 5 взводу охорони 2 підрозділу охорони;
- контролера ІІ категорії 1 відділення 6 взводу охорони 2 підрозділу охорони.
Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. запропонував затвердити Порядок денний на 30 квітня 2025 року:
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: затвердити запропонований порядок денний на 30 квітня 2025 року.
ПО ПЕРШОМУ ПУНКТУ ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Прийняття та розгляд документів для участі у конкурсі.
Слухали: адміністратора Комісії Жеребну Н.І. – провідного спеціаліста відділу по роботі з персоналом, яка повідомила, що документи, необхідні для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад подали наступні кандидати:
начальника відділу матеріально-технічного забезпечення
Ніколюк Тарас Вікторович;
головного спеціаліста відділу організації охорони та підтримання громадського порядку
Горяна Ірина Миронівна;
контролера ІІ категорії 4 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони
Макар Олег Петрович.
На посади провідного спеціаліста медичної служби, контролера ІІ категорії 1 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони, контролера ІІ категорії 3 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони, контролера ІІ категорії 2 відділення 5 взводу охорони 2 підрозділу охорони, контролера ІІ категорії 1 відділення 6 взводу охорони 2 підрозділу охорони кандидати відсутні.
Документи кандидатів відповідають встановленим вимогам, а також спеціальним вимогам щодо освітньо-кваліфікаційного рівня, затвердженим наказами територіального управління Служби судової охорони у Тернопільській області від 28.03.2025 № 38 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області", від 11.04.2025 № 43 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області", від 17.04.2025 № 46 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області", про що кандидатів було повідомлено протягом трьох днів з моменту подачі ними документів на участь у конкурсі.
Виступили: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. запропонував визнати подані документи вище зазначених кандидатів такими, що відповідають встановленим вимогам для участі в конкурсі, та допустити їх до участі у конкурсі на зайняття вакантних посад згідно з поданими заявами.
Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. поставив на голосування вказану пропозицію.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: визнати подані документи кандидатів такими, що відповідають встановленим вимогам для участі в конкурсі, та такими, що подані у встановленому порядку. Допустити кандидатів до участі у конкурсі на зайняття вакантних посад згідно з поданими заявами.
ПО ДРУГОМУ ПУНКТУ ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Перевірка рівня фізичної підготовки кандидатів на зайняття вакантних посад.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. повідомив, що відповідно до Порядку, для кандидатів на вакантні посади Служби судової охорони першим етапом конкурсу - є перевірка рівня фізичної підготовки, яка проводиться згідно Тимчасової інструкції з фізичної підготовки Служби судової охорони, затвердженої наказом Служби судової охорони від 04.02.2021 № 57 (зі змінами).
Всі кандидати надали медичні довідки про відсутність обмежень за станом здоров'я для виконання визначених фізичних вправ під час здачі тестів.
Тестування рівня фізичної підготовленості кандидатів проводиться на базі КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою: проспект С. Бандери, 15, м. Тернопіль, із забезпеченням належних санітарно-гігієнічних умов.
На даний час майор Служби судової охорони Ніколюк Тарас Вікторович, сержант Служби судової охорони Горяна Ірина Миронівна проходять службу в Службі судової охорони на посадах співробітників у територіальному управлінні Служби судової охорони у Тернопільській області.
Відповідно до пункту 201 Тимчасової інструкції з фізичної підготовки в Службі судової охорони, затвердженої наказом Служби судової охорони від 04.02.2021 № 57, полковник Служби судової охорони Подедворний А.С. запропонував майору Служби судової охорони Ніколюку Т.В., сержанту Служби судової охорони Горяній І.М. позитивні результати з фізичної підготовки, які вони показали під час складання заліків з фізичної підготовки в межах проведення підсумкової перевірки зі службової підготовки, зарахувати як результати перевірки з фізичної підготовки.
Голосували: "за" – одноголосно.
Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. поставив на голосування питання щодо початку першого етапу конкурсу – перевірка рівня фізичної підготовки кандидатів на зайняття вакантних посад.
Голосували: "за" – одноголосно.
Після закінчення проведення першого етапу конкурсу, результати оцінювання рівня фізичної підготовки кандидатів передані адміністратору для узагальнення.
Адміністратором узагальнено результати оцінювання рівня фізичної підготовки кандидатів та передано для оголошення голові Комісії.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. оголосив узагальнені адміністратором результати оцінювання рівня фізичної підготовки кандидатів на зайняття вакантних посад:
Ніколюк Тарас Вікторович – зараховано;
Горяна Ірина Миронівна – зараховано;
Макар Олег Петрович – зараховано.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: затвердити результати перевірки рівня фізичної підготовки та допустити до наступного етапу конкурсу кандидатів:
Ніколюк Тарас Вікторович;
Горяна Ірина Миронівна;
Макар Олег Петрович.
ПО ТРЕТЬОМУ ПУНКТУ ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Розв’язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. повідомив, що відповідно до Порядку, для кандидатів на посади керівників структурних підрозділів територіального управління Служби судової охорони другим етапом конкурсу є розв’язання ситуаційних завдань.
Згідно з пунктом 34 Порядку Комісією розроблено для конкурсу на вакантні посади ситуаційні завдання, які були затверджені на засіданні конкурсної комісії (протокол від 29.04.2025 № 5).
Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. поставив на голосування питання розпочати другий етап конкурсу, розв’язання ситуаційних завдань та надати кандидату для цього одну годину на розв’язання одного ситуаційного завдання.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: розпочати другий етап конкурсу. Надати кандидату одну годину на розв’язання одного ситуаційного завдання.
Адміністратором оголошено кандидату зміст ситуаційного завдання та зафіксовано час початку їх розв’язання – 09 годин 00 хвилин.
Після закінчення встановленого часу розв’язання ситуаційних завдань, кандидат передав бланк з відповіддю адміністратору. Адміністратор передав членам Комісії розв’язане ситуаційне завдання для визначення результатів.
Членами Комісії визначено результати розв’язання ситуаційного завдання згідно з вимогами до професійної компетентності кандидатів відповідно до умов проведення конкурсу. Результати оцінювання кожним членом Комісії занесені до відомостей про результати розв’язання ситуаційних завдань та передані адміністратору для узагальнення.
Адміністратором узагальнено результати розв’язання ситуаційного завдання кандидатом у зведеній відомості середніх балів, розраховано середнє арифметичне значення оцінювання по кожній з вимог до професійної компетентності кандидатів. Узагальнені результати розв’язання ситуаційних завдань передано для оголошення голові Комісії.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. оголосив узагальнені адміністратором результати оцінювання розв’язання ситуаційного завдання кандидатом на зайняття вакантної посади співробітника Служби.
Зокрема:
на посаду начальника відділу матеріально-технічного забезпечення: |
|
Ніколюк Тарас Вікторович – 5,5 балів. |
|
|
|
Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. запропонував затвердити результати розв’язання ситуаційного завдання кандидата та допустити до співбесіди.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: затвердити результати розв’язання ситуаційного завдання кандидата та допустити до співбесіди.
ПО ЧЕТВЕРТОМУ ПУНКТУ ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Проведення співбесіди та визначення її результатів.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. запропонував відвести кандидатам для співбесіди 5-7 хвилин. Запропонував обговорити перелік вимог професійної компетентності, за якими оцінювати результати співбесіди кандидатів.
Виступили: член Комісії підполковник Служби Гніда О.Ю. запропонувала виділити 2 хвилини для представлення себе кожним кандидатом.
Обговорили: доцільність здійснювати оцінювання результатів проходження співбесіди за переліками вимог професійної компетентності, які вказані в умовах проведення конкурсу на зайняття вакантних посад.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: відвести кандидатам для проходження співбесіди 5-7 хвилин, в тому числі 2 хвилини – для представлення себе кожним кандидатом. Здійснювати оцінювання результатів проходження співбесіди за вказаним переліком вимог професійної компетентності відповідно до умов проведення конкурсу на зайняття вакантних посад.
Виступили: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. та члени Комісії: підполковник Служби Гніда О.Ю., Вільчинська О.В. ставили запитання кандидатам під час співбесіди.
Визначення результатів оцінювання співбесіди здійснювалося кожним членом Комісії індивідуально та було зафіксовано у відомості про результати співбесіди, які передані адміністратору для узагальнення.
Адміністратором складено зведену відомість середніх балів про результати співбесіди з кандидатами на зайняття вакантних посад, яку передано для оголошення голові Комісії.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. оголосив узагальнені адміністратором результати оцінювання співбесіди з кандидатами на зайняття вакантних посад.
Зокрема:
Ніколюк Тарас Вікторович – 9,5 балів;
Горяна Ірина Миронівна – 9,7 балів;
Макар Олег Петрович – 7 балів.
Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. запропонував затвердити результати оцінювання проходження співбесіди та вважати такими, що пройшли співбесіду кандидати на зайняття вакантних посад.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: затвердити результати оцінювання проходження співбесіди та вважати такими, що пройшли співбесіду кандидати на зайняття вакантних посад.
ПО П’ЯТОМУ ПУНКТУ ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Визначення переможців конкурсу та других за результатами конкурсу кандидатів на зайняття вакантних посад.
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. повідомив, що адміністратором складено загальний рейтинг кандидатів, результати якого виглядають наступним чином:
на посаду начальника відділу матеріально-технічного забезпечення
Порядковий номер |
Прізвище, ім’я та по батькові кандидата |
Загальна кількість балів |
Рейтинг
|
1. |
Ніколюк Тарас Вікторович |
15 |
І |
на посаду головного спеціаліста відділу організації охорони та підтримання громадського порядку
Порядковий номер |
Прізвище, ім’я та по батькові кандидата |
Загальна кількість балів |
Рейтинг
|
1. |
Горяна Ірина Миронівна |
9,7 |
І |
на посаду контролера ІІ категорії 4 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони
Порядковий номер |
Прізвище, ім’я та по батькові кандидата |
Загальна кількість балів |
Рейтинг
|
1. |
Макар Олег Петрович |
7 |
І |
Слухали: Голова Комісії полковник Служби Подедворний А.С. вніс пропозицію за результатами загального рейтингу кандидатів на зайняття вакантних посад співробітників Служби визначити переможців конкурсу:
на посаду начальника відділу матеріально-технічного забезпечення
Ніколюк Тарас Вікторович – переможець конкурсу;
на посаду головного спеціаліста відділу організації охорони та підтримання громадського порядку
Горяна Ірина Миронівна – переможець конкурсу;
на посаду контролера ІІ категорії 4 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони
Макар Олег Петрович – переможець конкурсу.
Голосували: "за" – одноголосно.
Вирішили: визначити переможців конкурсу
на посаду начальника відділу матеріально-технічного забезпечення
Ніколюк Тарас Вікторович – переможець конкурсу;
на посаду головного спеціаліста відділу організації охорони та підтримання громадського порядку
Горяна Ірина Миронівна – переможець конкурсу;
на посаду контролера ІІ категорії 4 відділення 1 взводу охорони 1 підрозділу охорони
Макар Олег Петрович – переможець конкурсу.
Оскільки питання порядку денного вичерпані, засідання Комісії оголошується закритим.
Голова Комісії: |
полковник Служби
|
_________________ (підпис)
|
Подедворний Андрій Степанович |
Члени Комісії: |
підполковник Служби
|
________________ (підпис)
|
Гніда Ольга Юріївна |
|
|
________________ (підпис)
|
Вільчинська Оксана Василівна |
|
|
|
|