Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У разі відсутності процесуального документу заявнику, першочергово, необхідно звертатися до відповідальних співробітників апарату суду.
Учасникам судових процесів пояснили, що робити, якщо у кабінеті користувача Електронного суду відсутні документи по справі.
"Відсутні процесуальні документи:
Суди загальної, господарської та адміністративної юрисдикції
Документи, створені у відповідній системі діловодства, в статусі оригінал та направлені до ЄДРСР (Єдиний державний реєстр судових рішень) в автоматичному режимі направляються до кабінету користувача ЕС. Необхідно зазначити, що процес синхронізації з кабінетом може тривати від 1-ї до 3-х діб. У разі відсутності процесуального документу заявнику, першочергово, необхідно звертатися до відповідальних співробітників апарату суду.
Відсутні документи, які були направлені до суду не через підсистему ЕС
У разі надходження документів по справі до системи діловодства судів не через підсистему ЕС (експертний висновок, інша вхідна кореспонденція).
Паперові версії документів мають бути переведені в цифровий формат відповідальними працівниками апарату суду (cканування судом документів у паперовій формі та долучення їх до матеріалів електронної судової справи здійснюються за наявності такої можливості в суді).
Отримані оцифровані матеріали (файли) мають бути обов'язково прив'язані до реєстраційної картки вхідного документа в системі діловодства суду.
Реєстраційна картка вхідного документа повинна бути обов'язково прив'язана до справи.
Лише в такому випадку вищезазначені матеріали стануть доступними учасникам по справі у їх особистих кабінетах ЕС", - йдеться у поясненні в ТГ-каналі "Електронне судочинство".