Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Законопроєкт про перехід парламенту на електронний документообіг ухвалено ще у 2019 році, однак строк його остаточного впровадження кілька разів змінювався.
Верховна Рада ухвалила у другому читанні та в цілому законопроєкт №8241 про внесення зміни до пункту 3 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України щодо вдосконалення електронної форми документообігу у Верховній Раді України" щодо окремих питань організації роботи Верховної Ради України в умовах дії воєнного стану, яким пропонується відтермінувати остаточний перехід парламенту на електронний документообіг до завершення воєнного стану. За відповідне рішення проголосували 314 народних депутатів
Ухваленим законом визначено, що до завершення воєнного стану документи, передбачені Регламентом Верховної Ради, створюватимуться в електронній або паперовій формі.
Як зазначається у пояснювальній записці, згідно з законодавством, з першого дня дев'ятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання має розпочатися використання єдиної автоматизованої системи роботи з документами у Верховній Раді України у якості єдиного засобу опрацювання всіх документів, що створюються у парламенті, а також надходять до Верховної Ради України, тобто йдеться про повний перехід парламенту на електронний документообіг.
“Водночас, нині, у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні процедури, пов'язані з організацією роботи Верховної Ради України дев’ятого скликання, її органів та посадових осіб, потребують можливості оперативно реагувати на поточні виклики. Відтак, необхідною є і наявність альтернативних способів проходження створюваних у парламенті документів – в електронній або паперовій формі”.