Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Організація роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні державної судової адміністрації України у Тернопільській області ведеться відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та перебуває на постійному контролі, як в управлінні, так і в місцевих загальних судах області.
Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
Пропозиції, заяви та скарги, що надходять на адресу територіального управління, реєструються у день їх надходження у відповідних журналах окремо від загального діловодства.
Контроль за своєчасністю надання відповідей заявникам здійснює безпосередньо начальник управління та особа, відповідальна за ведення діловодства за пропозиціями, заявами і скаргами громадян – головний спеціаліст по роботі зі зверненнями, та доступу до публічної інформації.
Протягом I півріччя 2024 року до Територіального управління надійшло - 18 звернень громадян, що на 82% менше в порівнянні з першим півріччям 2023 року.
Із загальної кількості звернень громадян за перше півріччя 2024 року, - 17 становлять скарги в яких порушувались питання щодо організації роботи суду
За результатами проведеного аналізу, кількість звернень що надходили в першому півріччі 2010-2024 р.р., свідчить про тенденцію до їх збільшення, а у першому півріччі 2024 року - до суттєвого зменшення.