Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ворог атакував інфраструктуру по всій країні, у тому числі мішенню ворога знову стали обʼєкти, які забезпечують роботу звʼязку.
У звʼязку з цим Держспецзв’язку рекомендує обмежити споживання мобільного зв’язку до мінімуму:
Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»
Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:
Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.
Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв’язку, наприклад:
Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає звʼязку.
Поради Держспецзв’язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок
https://cip.gov.ua/…/sho-slid-robiti-yaksho-u-vas-ne…
Якщо потрібна термінова допомога:
Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.
Вкажіть такі дані:
- місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)
- що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)
- скільки людей із вами, стан здоров’я (специфічні хвороби, наприклад, діабет)
- травмування та час, коли зазнали травм
- потреби (ліки, їжа, вода)
Якщо немає зв’язку — збережіть інформацію в чорнетках та надішліть, щойно зʼявиться зв’язок.